SZKOLENIA DLA FIRM

  • image

    Umiejętność taktownego odmawiania i konsekwentnego artykułowania swojego zdania jest kluczem do sukcesu nie tylko w sytuacjach zawodowych. Nie wiesz jak odmówić szefowie wykonania dodatkowych obowiązków, albo pozbyć się natrętnego telemarketera? Nasze szkolenie pozwoli Ci znaleźć odpowiedzi na te pytania.

  • image

    Rozwijanie zdolności komunikacyjnych pozwala odnaleźć się w sytuacjach prywatnych i zawodowych. Jeżeli aktywny udział w dyskusji nie jest Twoją mocną stroną, a Twoja introwertyczna natura utrudnia Ci kontakt z otoczeniem, pomożemy Ci wypracować skuteczne mechanizmy komunikowania się z innymi ludźmi.

  • image

    Szybkie, skuteczne i dostosowane do sytuacji reagowanie na nieporozumienia pozwala na deeskalację napięć zanim przerodzą się w otwarty konflikt. Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych jest przydatna w każdym aspekcie życia.

  • image

    Przez lata doświadczeń każdy z nas wypracowuje swój własny system rozwiązywania problemów. Niemniej w wielu sytuacjach potrzebujemy nowego spojrzenia, dzięki któremu możemy podejść do rozwiązania zagadnienia efektywniej. Na naszych szkoleniach dowiesz się wielu przydatnych rzeczy, które pozwolą Ci skutecznie uporać się nawet z największymi wyzwaniami.

  • image

    Rozwijanie kreatywności jest jedną z najbardziej pożądanych przez pracodawców cech, którą wielu się szczyci, ale niewielu posiada. Nieszablonowe podejście do radzenia sobie z trudnościami nie tylko pomaga rozwiązywać rzeczy z pozoru niemożliwe do rozwiązania, ale również pomaga w efektywniejszej autoprezentacji.

  • image

    Panowanie nad stresem to jedna z najistotniejszych umiejętności w naszym coraz bardziej zabieganym świecie. Stres w niewielkich dawkach działa pobudzająco, jednak jego nadmiar niemal zawsze działa destruktywnie, dezorganizując pracę i życie osobiste. Dlatego warto wiedzieć jak sobie z nim skutecznie radzić.

  • image

    Zarządzanie czasem w dzisiejszych czasach jest równie cenną umiejętnością jak panowanie nad stresem. Punktualne przybywanie na umówione spotkania, efektywne planowanie własnych obowiązków oraz znajdowanie „czasu dla siebie”, jest w dzisiejszych czasach niezbędne nie tylko dla osiągnięcia zawodowego sukcesu, ale również dla zachowania odpowiedniej higieny umysłu.